VEEL GESTELDE VRAGEN
- Hoe verplaats ik mijn aankomende afspraak?
Je aankomende afspraak verplaatsen kan via de link in de bevestigingsmail.
- Ik wil mijn afspraak annuleren, maar ik heb een aanbetaling gedaan. Hoe krijg ik mijn aanbetaling terug?
Wanneer de afspraak tijdig wordt geannuleerd, wordt de aanbetaling automatisch binnen 14 dagen terug gestort.
Voor reeds gemaakte afspraken die binnen 24 uur voor de aanvangsdatum van de afspraak geannuleerd worden, geldt dat de aanbetaling niet wordt geretourneerd.
- Vanaf welke leeftijd mag ik mijn wimpers en/of wenkbrauwen laten doen?
Wanneer je jonger bent dan 16 jaar kun je alleen terecht voor het verven van de wimpers en wenkbrauwen.
(Dus geen: lash lifts, henna/hybrid brows, browlamination, browstyling of wimperextensions.)
- Een vriendin en ik hebben achter elkaar een afspraak ingepland, kunnen wij samen naar de salon komen?
Dit is niet mogelijk vanwege het ontbreken van een wachtruimte en om afleiding tijdens een behandeling te voorkomen.
- Ik heb vandaag een afspraak, maar het lukt mij toch niet om te komen, wat nu?
Neem dan zo snel mogelijk contact op. Dan kijken wij samen naar een passende oplossing. Houdt rekening met de 24uurs policy.
- Hoe kan ik betalen?
Dit kan digitaal of contant.
- Kan ik ook voor twee behandelingen in 1 afspraak kiezen?
Dit kan! Onder het kopje "combi behandeling" staan alle mogelijkheden.
- Ik kom direct van werk/school maar heb dan nog wel make up op, is dit een probleem?
Het is belangrijk om zonder make-up te komen, zodat er geen hechtingsproblemen of andere complicaties kunnen ontstaan. Wanneer ik make up moet verwijderen blijft er minder tijd over voor de behandeling en kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht van 5 euro.
- Ik heb geen bevestigingsmail gehad, wat nu?
Dan is de afspraak niet gemaakt. Neem dan direct contact met mij op.
- Wat is het verschil tussen een … en een … behandeling?
Voor informatie over de verschillende behandelingen kun je een kijkje nemen op de website. Kom je er niet uit, dan mag je mij uiteraard een berichtje sturen.
- Mag ik mijn oortjes in om muziek of een podcast te luisteren?
Dit mag zeker! Tijdens een refill of een lash lift behandeling is dit geen probleem. Houdt er wel rekening mee dat je je ogen niet kunt openen tijdens de behandeling! Bij een wenkbrauw behandeling kan dit niet.
- Hoelang duurt de behandeling, want ik moet om … ergens anders zijn?
De behandelingsduur vind je onder de desbetreffende behandeling in het boekingssysteem. Houdt er rekening mee dat een behandeling onverhoopt kan uitlopen.
- Wat kost een behandeling en wat zijn de openingstijden?
Alle prijzen en openingstijden zijn te vinden op onze website en in het online boekingssysteem.
- Ik zie geen geschikte beschikbare tijden online staan, maar wil toch graag een afspraak. Wat zijn de mogelijkheden?
Je kunt je het beste aanmelden voor de wachtlijst. Hier kun je jouw voorkeursdatum + tijdstip invullen. Als iemand anders annuleert binnen deze tijd, dan krijg je een mailtje. Je mag mij ook altijd een berichtje sturen. Houdt er wel rekening mee dat er vaak geen ander beschikbaar plekje vrij is, naast de beschikbare tijden in het boekingssysteem.
-Hoe zit het met de parkeer gelegenheden?
Je kunt gratis en voor de deur parkeren.
- Het lukt mij niet om een afspraak te maken, wat nu?
Wanneer je ‘onbekend afspraak type’ ziet staan of de boeking app niet zichtbaar is, ververs je eerst de pagina of start je de pagina opnieuw op. Wanneer je alle gegevens correct hebt ingevuld, klik je door naar de betalingspagina. Klik vervolgens op ‘bevestig afspraak.’ Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Stuur dan zsm een berichtje, de afspraak is dan namelijk niet gemaakt.