VEEL GESTELDE VRAGEN

- Hoe verplaats ik mijn aankomende afspraak?

Annuleer eerst jouw aankomende afspraak via de link in de bevestigingsmail. Boek daarna een nieuwe afspraak in via het boekingssysteem.


- Ik wil mijn afspraak annuleren, maar ik heb een aanbetaling gedaan. Hoe krijg ik mijn aanbetaling terug? 

Wanneer de afspraak tijdig wordt geannuleerd, wordt de aanbetaling automatisch binnen 14 dagen terug gestort.

Voor reeds gemaakte afspraken die binnen 24 uur voor de aanvangsdatum van de afspraak geannuleerd worden, geldt dat de aanbetaling niet wordt geretourneerd. 

.

- Het lukt mij niet om een afspraak te maken, wat nu?

Ververs eerst de pagina of start de pagina opnieuw op. Heb je een account en lukt het niet om in te loggen? Verstuur dan eerst een wachtwoord reset. Mocht het hierna alsnog niet lukken, dan mag je een berichtje sturen.


- Een vriendin en ik hebben achter elkaar een afspraak ingepland, kunnen wij samen komen? 

Dit is niet mogelijk vanwege het ontbreken van een wachtruimte en om afleiding tijdens een behandeling te voorkomen. 


- Ik heb vandaag een afspraak, maar het lukt mij toch niet om te komen, wat nu? 

Neem zo snel mogelijk contact op met Lash & Brow room. Dan kun wij samen kijken naar een passende oplossing.


 - Hoe kan ik betalen? 

Dit kan digitaal of contant 


- Kan ik ook voor twee behandelingen in 1 afspraak kiezen? 

Dit kan! Onder het kopje "combi behandeling" staan alle mogelijkheden (Bij elke wenkbrauw behandeling wordt er al rekening gehouden met het verven van de wenkbrauwen zodat er genoeg tijd is.) 


 - Ik kom direct van werk/school maar heb dan nog wel make up op, is dit een probleem? 

Het is belangrijk om zonder make-up te komen, zodat er geen hechtingsproblemen kunnen ontstaan. Wanneer wij make up moeten verwijderen gaat deze tijd van de behandelingsduur af en kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht.


 - Ik heb een lashlift gehad, maar ik wil toch graag wimperextensions wanneer kan ik een afspraak inplannen? 

Er kan minimaal 8 weken na een lashlift behandeling, een nieuwe afspraak worden gemaakt voor wimperextensions.  


- Hoe kan ik mijn afspraak annuleren? 

In de bevestigingsmail staat een link om gemakkelijk je afspraak te annuleren. Houdt er rekening mee dat dit tot 24u voor de behandeling kan!


- Ik heb geen bevestigingsmail gehad, wat nu? 

Dan is de afspraak niet gemaakt. Neem daarom direct contact met ons op. 


- Wat is het verschil tussen een … en een … behandeling? 

Voor alle behandeling informatie kun je een kijkje nemen op mijn website. Kom je er niet uit, dan mag je ons uiteraard een berichtje sturen. 


- Mag ik mijn oortjes in om muziek of een podcast te luisteren? 

Dit mag zeker! Tijdens een refill of nieuwe set wimperextensions behandeling is dit geen probleem. Houdt er wel rekening mee dat je je ogen niet kunt openen tijdens de behandeling! Bij een wenkbrauw behandeling is dit niet toegestaan. 


- Hoelang duurt de behandeling, want ik moet om … ergens anders zijn? 

Helaas kan ik geen rekening houden met een afspraak die je na onze afspraak hebt gepland. Wij gaan er dan ook altijd van uit dat wanneer je een afspraak boekt, ook daadwerkelijk kunt en er rekening mee houdt dat een behandeling onverhoopt langer kan duren dan de aangegeven behandelingsduur.


- Wat kost deze behandeling en wat zijn de openingstijden? 

Alle prijzen en openingstijden zijn te vinden op onze website en het boekingssysteem.


 - Ik zie geen geschikte beschikbare tijden online staan, maar wil toch graag een afspraak. Wat zijn de mogelijkheden? 

Je kunt je het beste aanmelden voor de wachtlijst. Hier kun je jouw voorkeursdatum + tijdstip invullen. Als iemand anders annuleert binnen deze tijd, dan krijg je een mailtje. Je mag mij ook altijd een berichtje sturen, soms valt er een afspraak uit. Houdt er wel rekening mee dat er vaak geen ander beschikbaar plekje vrij is, naast de beschikbare tijden in het boekingssysteem. 


-Hoe zit het met de parkeer gelegenheden? 

Je kunt gratis en voor de deur parkeren.

E-mailen
Instagram