- Hoe verplaats ik mijn aankomende afspraak?
Annuleer eerst jouw aankomende afspraak via de link in de bevestigingsmail. Boek daarna een nieuwe afspraak in via het boekingssysteem.
- Ik wil mijn afspraak annuleren, maar ik heb een aanbetaling gedaan. Hoe krijg ik mijn aanbetaling terug?
Wanneer de afspraak tijdig wordt geannuleerd, wordt de aanbetaling automatisch binnen 14 dagen terug gestort.
Voor reeds gemaakte afspraken die binnen 24 uur voor de aanvangsdatum van de afspraak geannuleerd worden, geldt dat de aanbetaling niet wordt geretourneerd.
.
- Het lukt mij niet om een afspraak te maken, wat nu?
Wanneer je ‘onbekend afspraak type’ ziet staan of de boeking app niet zichtbaar is, ververs je eerst de pagina of start je de pagina opnieuw op. Wanneer je alle gegevens correct hebt ingevuld, klik je door naar de betalingspagina. Klik vervolgens op ‘bevestig afspraak.’ Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Stuur dan zsm een berichtje, de afspraak is dan namelijk niet bevestigd.
- Vanaf welke leeftijd mag ik mijn wimpers en/of wenkbrauwen laten doen?
Wanneer je jonger bent dan 16 jaar kun je alleen terecht voor het verven van de wimpers en wenkbrauwen.
(Dus geen: lash lifts, henna brows, browlamination, browstyling of wimperextensions.)
- Een vriendin en ik hebben achter elkaar een afspraak ingepland, kunnen wij samen komen?
Dit is niet mogelijk vanwege het ontbreken van een wachtruimte en om afleiding tijdens een behandeling te voorkomen.
- Ik heb vandaag een afspraak, maar het lukt mij toch niet om te komen, wat nu?
Neem zo dan snel mogelijk contact op. Dan kun wij samen kijken naar een passende oplossing. Houdt rekening met onze 24uurs policy.
- Hoe kan ik betalen?
Dit kan digitaal of contant.
- Kan ik ook voor twee behandelingen in 1 afspraak kiezen?
Dit kan! Onder het kopje "combi behandeling" of 'harsen + behandeling' staan alle mogelijkheden.
- Ik kom direct van werk/school maar heb dan nog wel make up op, is dit een probleem?
Het is belangrijk om zonder make-up te komen, zodat er geen hechtingsproblemen of andere complicaties kunnen ontstaan. Wanneer wij jouw make up moeten verwijderen blijft er minder tijd over voor de behandeling en kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht van 5 euro.
- Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?
In de bevestigingsmail staat een link om gemakkelijk je afspraak te annuleren. Houdt er rekening mee dat dit tot 24u voor de behandeling kan!
- Ik heb geen bevestigingsmail gehad, wat nu?
Dan is de afspraak niet gemaakt. Neem dan direct contact met ons op.
- Wat is het verschil tussen een … en een … behandeling?
Voor informatie over de verschillende behandelingen kun je een kijkje nemen op de website. Kom je er niet uit, dan mag je ons uiteraard een berichtje sturen.
- Mag ik mijn oortjes in om muziek of een podcast te luisteren?
Dit mag zeker! Tijdens een refill of nieuwe set wimperextensions behandeling is dit geen probleem. Houdt er wel rekening mee dat je je ogen niet kunt openen tijdens de behandeling! Bij een wenkbrauw behandeling kan dit niet.
- Hoelang duurt de behandeling, want ik moet om … ergens anders zijn?
De behandelingsduur kun je vinden onder het kopje "behandelingen'. Houdt er rekening mee dat een behandeling onverhoopt kan uitlopen.
- Wat kost een behandeling en wat zijn de openingstijden?
Alle prijzen en openingstijden zijn te vinden op onze website en het boekingssysteem.
- Ik zie geen geschikte beschikbare tijden online staan, maar wil toch graag een afspraak. Wat zijn de mogelijkheden?
Je kunt je het beste aanmelden voor de wachtlijst. Hier kun je jouw voorkeursdatum + tijdstip invullen. Als iemand anders annuleert binnen deze tijd, dan krijg je een mailtje. Je mag ons ook altijd een berichtje sturen, soms valt er een afspraak uit. Houdt er wel rekening mee dat er vaak geen ander beschikbaar plekje vrij is, naast de beschikbare tijden in het boekingssysteem.
-Hoe zit het met de parkeer gelegenheden?
Je kunt gratis en voor de deur parkeren.